The Elder Scrolls: Skyrim


Populated Forts Towers Places Reborn - SMHK - Hungarian translation

Fordította:
Modot feltöltötte: ignussen

Nexus mod indexkép

Eredeti: Populated Forts Towers Places Reborn by Erkeil Team RS
Népesebb erődök, tornyok és helyszínek
Fordította: ignussen

Leírás: Az erődök, tornyok és egyéb helyszínek népességét növeli meg, szkriptek használata nélkül!
Szükséges kiegészítők: nincs
Eredeti letöltése: nem szükséges
Kompatibilitási problémák: nincs
Megjegyzés: lásd alant

----------
- Leírás -
----------

Hogy lehetséges az, hogy néhány bandita képes elfoglalni és megtartani egy erődöt?
A legtöbbjében miért csak 4-5 bandita őrjáratozik a falakon?
Ezt az ellentmondás, most megváltozik. Több bandita, több meglepetés, több kihívás, több, több és még több.
Szkriptek használata nélkül. Jó játékot!

Vedd fontolóra, hogy ha elkezded a Polgárháborús küldetéseket, a legtöbb erőd valószínűleg valamelyik fél kezén lesz!

Mivel nem használ szkripteket, így a telepítés/eltávolítás is egyszerű.

A plugin 254 alap ellenséget ad a játékhoz (Banditák, Ellenállók, Boszorkánymesterek, Csontvázak és Nekromanták) Égkoszorú erődjeihez, tornyaihoz és romjaihoz.
A plugin 18 bandita NJK ad, kik a bandita és varázslók által kézben tartott erődök közt őrjáratoznak.
A plugin 9 milícia őrjáratot ad, egyet-egyet minden vármegyébe, akik banditák ellen harcolna (45 NJK).
A plugin 9 (erőszakos) bandita felderítőt ad a játékhoz, kik információkat gyűjtenek a vezetőiknek.
Az összes ellenség újratermelődik (kivéve a birodalmi/viharköpenyes erődöket, ha elkezdődnek a Polgárháborús küldetések)
A plugin  480 új arcot ad (facegens) , hogy ne legyenek szürke arcok (csak) a banditák körében.


Ez a plugin az alapjáték beállításaira lett optimalizálva, vagyis, ha használsz olyan kiegészítőt
(mint például Requiem, ERSO, SkyRe, stb...) azok mind megváltoztatják ezen NJK értékeit is.
(pl.: kapnak szakértelmeket, új tulajdonságokat, emóciókat)

Megjegyzés: Kastov erőd és Amol erőd mostantól veszélyes hellyé válik! Légy óvatos!

Részleteket lásd az egyebeknél!!!

-------------
- Telepítés -
-------------

Manuálisan:
1) Másold be a 'PFTP\Facegens\Data\' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
2) Válasz ki egyet az alábbiak közül:
  - TELJES (ajánlott):
      Másold be a 'PFTP\FULL\Data\' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
  - ALAP (nincsenek szabadon mászkáló, őrök, banditák és egyebek)
      Másold be a 'PFTP\BASIC\Data\' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
3) Data Files-ban pipáld be a 'Populated Forts Towers Places.esp'-t

A betöltési sor elején legyen!

---------------
- Eltávolítás -
---------------

1) Dobj el minden olyan tárgyat, mely a kiegészítőhöz kapcsolódik.
2) Menj be egy olyan helyre, mely NEM a kiegészítőhöz tartozik.
3) Mentsd el a játékot (Normál mentés legyen nem gyorsmentés!!!)
4) Lépj ki, majd töröld a modult!
5) Tölts be a legutolsó mentésedet (Felugró ablakban: igen)
6) Mentsd el újra a játékot.
7) Ajánlott egy mentett állás tisztító program futtatása is (pl.: Skyrim SaveGame Cleaner)

------------------
- Kompatibilitás -
------------------

Mindennel kompatibilis. Nem használ szkripteket.

-----------
- Egyebek -
-----------

TÁBOROK
Állófolyam tábor = 4 új bandita
Karthcsúcsi tábor = 6 új ellenálló

ERŐDÖK
Törött torony sáncerőd = 8 új ellenálló
Törtagyar Erőd = 10 új bandita (2 bandita 6.00 és 22.00 között kijön az erődből őrjáratozni és rátámadnak az utazókra. Ha eközben a játékos megtámadja az erődöt, akkor visszatérnek, hogy megvédjék)
Faldar Foga = 6 új bandita (1 bandita 6.00 és 22.00 között kijön az erődből őrjáratozni és rátámad az utazókra. Ha eközben a játékos megtámadja az erődöt, akkor visszatér, hogy megvédje)
Amol Erőd = 12 új boszorkánymester
Dunstad Erőd = 10 új bandita
Hullópöröly Erőd = 8 új bandita
Zöldfal Erőd = 9 új bandita
Szürkeláp Erőd = 11 új bandita
Hraggstad Erőd = 14 új bandita
Kastav Erőd = 35 új csontváz és 8 új nekromanta
Neugrad Erőd = 11 új bandita
Hósólyom Erőd = 10 új csontváz
Napvár Erőd = 10 új ellenálló
Ilinalta mélysége = 4 új nekromanta
Morvunskar = 6 új boszorkánymester
Északőrség Erőd = 6 új thalmor őr
Treva's Watch = 9 új bandita (2 bandita 6.00 és 22.00 között kijön az erődből őrjáratozni és rátámadnak az utazókra. Ha eközben a játékos megtámadja az erődöt, akkor visszatérnek, hogy megvédjék)

BIRODALMI TORNYOK
Sodrás őrtorony = 2 új bandita
Hóhegyi útjelző Torony = 1 új bandita
Stendarr Jele Torony = 4 új Stendarr vigyázója

ÉSZAKI ROMOK
Zordzuhatagi sírdomb = 5 új bandita
Elveszett-völgy sáncerőd = 8 új ellenálló
Csendes Holdak tábor = 8 új bandita

ÉSZAKI TORNYOK
Ködlobogó torony = 2 új bandita
Zúzott Torony = 4 új ellenálló
Valtheim Tornyok = 5 új bandita

HELYSZÍNEK
Feketehanga lak = 3 új bandita
Thalmor nagykövetség = 12 új thalmor őr

ROMOK
Négy koponya őrtorony = 3 új bandita
Hamvir nyughelye = 3 új csontváz
Égitemplom romjai = 10 új csontváz
Yorgrim leshely = 5 új csontváz

BANDITA ŐRJÁRAT 01
(1 Bandita vezér, 1 Bandita mágus, 1 Bandita íjász, 2 Bandita harcos)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Dunstad erőd, Hullópöröly erős, Hraggstad erőd.
Ha a Bandita vezér meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.
Ha a Játékos belép a fent említett területekre és a Bandita vezér még él, akkor odaindul, hogy segítsen a többieknek.

BANDITA ŐRJÁRAT 02
(1 Fosztogató vezér lovon, 2 Fosztogató harcos lovon)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Zöldfal erőd, Neugrad erőd.
Ha a Bandita vezér meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.
Ha a Játékos belép a fent említett területekre és a Bandita vezér még él, akkor odaindul, hogy segítsen a többieknek.

BANDITA ŐRJÁRAT 03
(1 Bandita vezér, 1 Bandita mágus, 1 Bandita íjász, 2 Bandita harcos)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Faldar foga, Szürkeláp erőd, Treva őrhelye.
Ha a Bandita vezér meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.
Ha a Játékos belép a fent említett területekre és a Bandita vezér még él, akkor odaindul, hogy segítsen a többieknek.

BANDITA ŐRJÁRAT 04
(1 Vihar boszorkánymester nagyúr, 1 tűz boszorkánymester, 1 fagy boszorkánymester)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Amol erőd, Morvunskar.
Ha a Bandita vezér meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.
Ha a Játékos belép a fent említett területekre és a Bandita vezér még él, akkor odaindul, hogy segítsen a többieknek.

MAGÁNYOS BANDITA A
(1 Elűzőtt Tűzmágus)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Halted Stream Camp, Snowpoint Beacon Tower, Silent Moons Camp.

MAGÁNYOS BANDITA B
(1 Elűzőtt Jégmágus)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Bannermist Tower, Valtheim Towers, Four Skull Lookout.

BANDITA FELDERÍTŐ KELETVÉG
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Cradlecrush Rock, Darkshade, Cronvangr Cave, Kagrenzel, Traitor's Post, Mara's Eye Pond

BANDITA FELDERÍTŐ FALKREATH
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Knifepoint Ridge, North Brittleshin Pass, Haemar's Shame, Bloodlet Throne, Anise's Cabin, Bannermist Tower

BANDITA FELDERÍTŐ HAAFINGAR
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Broken Oar Grotto, Pinefrost Tower, Deep Folk Crossing, Solitude Sawmill, Clearpine Pond, Dead Man's Respite

BANDITA FELDERÍTŐ HJAALHATÁR
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Dead Man's Respite, Drelas' Cottage, Dimhollow Crypt, High Gate Ruin, Meeko's Shack, Movarth's Lair

BANDITA FELDERÍTŐ FAKÓ
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Wreck of the Brinehammer, Volunruud, Anga's Mill, Raldbthar, Weynon Stones, Whitewatch Tower

BANDITA FELDERÍTŐ NYUGATVÉG
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Dragon Bridge Overlook, Bilegulch Mine, Arkngthamz, Rebel's Cairn, Hag Rock Redoubt, Liar's Retreat

BANDITA FELDERÍTŐ RIFT
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Pinepeak Cavern, Avanchnzel, Northwind Mine, Giant's Grove, Honeystrand Cave, Autumnshade Clearing

BANDITA FELDERÍTŐ FEHÉRVÁGTA
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Lund's Hut, Hamvir's Rest, Bleak Falls Barrow, Hillgrund's Tomb, Lost Knife Hideout, Gjukar's Monument

BANDITA FELDERÍTŐ TÉLVÁRA
(2 bandita)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és megpihennek a közelében): Ysgramor's Tomb, Duskglow Crevice, Silverdrift Lair, Bleakcoast Cave, Whistling Mine, Alftand

MILÍCIA KELETVÉG ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Amol, Morvunskar, Gallows Rock, Kagrenzel, Cragwallow Slope, Windhelm.
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA FALKREATH ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Neugrad, Cracked Tusk Keep, Orphan Rock, Glenmoril Cove, Brittleshin Pass, Falkreath.
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA HAAFINGAR ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Hraggstad, Pinefrost Tower, Broken Oar Grotto, Pinemoon Cave, Dragon Bridge, Solitude.
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA HJAALHATÁR ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Snowhawk, Orotheim, The Lord Stone, High Gate Ruins, Folgunthur, Morthal
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA FAKÓ ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Dunstad, Uttering Hills Cave, Volunruud, Forsaken Cave, Mzinchaleft, Dawnstar
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA NYUGATVÉG ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Harmugstalh, Broken Tower Redoubt, Fort Sungard, Bthardzam, Dragon Bridge Overlook, Deep Folk Crossing
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA RIFT ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Greenwall, Treva's Watch, Mistwatch, Giant's Grove, Arcwind Point, Ivarstead
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA FEHÉRCSERMELY ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Greymoor, Hamvir's Rest, Hillgrund's Tomb, Broken Fang Cave, North Skybound Watch, Rorikstead
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

MILÍCIA TÉLVÁRA ŐRJÁRAT
(1 Milícia vezető, 2 Milícia harcos, 1 Milícia vadász)
Véletlenszerű útvonalon (ahová utaznak és harcolnak): Fort Fellhammer, Fort Kastav, Ysgramor's Tomb, The Tower Stone, Alftand, Winterhold (Town)
Ha a Milícia vezető meghal, a csapat túlélő tagja egyedül folytatják tovább az utat.

--------------------------------

További fordítások: SMHK oldalán
NEXUS-n (A keresőbe írd be: Hungarian)

Kapcsolattartás: Discordon (link a fenti SMHK oldalon)

Special thanks to...
- Bethesda for Skyrim;
- Creator(s) of this mod;
- Epervier 666 for ESP/ESM Translator;
- tesvTranslator by McGuffin;
- and everyone who helps and supports in our work.



Adatvédelmi nyilatkozat / Sütik kezelése Impresszum

Honlap verzió v0.3.9
Utoljára frissítve: 2020.07.08